Leidinggevend expert omgevingsvergunning

 

 

Created with GIMPOcmw LogoAls organisatie met een modern lokaal beleid trachten we aan meer dan 26.000 mensen onze dienstverlening optimaal aan te bieden. Om onze doelstellingen te realiseren hebben wij een dynamische en stevige organisatie uitgebouwd met meer dan 550 medewerkers. Om de vele nieuwe uitdagingen te trotseren zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers waarvan de kwaliteiten belangrijker zijn dan leeftijd, geslacht of afkomst.
 

Created with GIMP

 

LEIDINGGEVEND EXPERT OMGEVINGSVERGUNNING (m/v)  (A1a-A2a)

 

 

 

Functie:

 

Als leidinggevend expert omgevingsvergunning waarborg je, in het kader van de geldende Vlaamse reglementering, een kwaliteitsvolle voorbereiding, uitvoering en handhaving van het beleid dat door het gemeentebestuur inzake stedenbouw, ruimtelijke ordening, wonen en milieu wordt gevoerd. 

 

Je staat in voor het plannen, organiseren en coördineren van de dagelijkse werkzaamheden van het team en rapporteert hierover om de werkzaamheden van de dienst efficiënt en effectief te laten verlopen. Je volgt de werkzaamheden op en stuurt bij zodat de doelstellingen worden gehaald. Je geeft leiding aan de medewerkers om hen te stimuleren tot optimale prestaties, betrokkenheid en verdere ontwikkeling. Het stimuleren van een gezonde leefomgeving binnen de gemeente via het vergunningenbeleid, milieubeleid en handhavingsbeleid behoort tot de uitdaging.

 

 

Profiel:

 

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma (bij voorkeur ingenieurswetenschappen, architectuur, verkeer, ruimtelijke planning) en beschikt over minimum 2 jaar relevante ervaring.
  • Je hebt bovendien interesse in het beleid en de wetgeving rond omgevingsvergunningen, ruimtelijke ordening en milieu. Daarnaast beschik je over voldoende inhoudelijke kennis van het vergunningsproces om de inhoudelijke werking efficiënt te kunnen aansturen
  • Je kunt medewerkers coachen en motiveren
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, durft beslissingen nemen en kan deze motiveren.
  • Wij verwachten van alle medewerkers dat ze klantgericht, betrouwbaar, betrokken en doelmatig zijn..

 

 

Wij bieden:

 

  • Een voltijdse functie in een aangename werkomgeving
  • Geïndexeerd loon: minimum bruto maandloon bij aanvang met 0 jaar anciënniteit: 2987,25 euro 
  • Relevante anciënniteit, opgebouwd in de privé wordt eveneens meegerekend
  • Interessante verlofregeling (35 dagen verlof, 14 feestdagen + compensatie)
  • Flexibel werken met glijdend uurrooster (vrij op vrijdagnamiddag)
  • Extra legale voordelen: maaltijdcheques (6,00 euro per voltijds gewerkte dag), hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding en vergoeding voor het openbaar vervoer
  • En nog veel meer …

 

Er wordt een wervingsreserve met een geldigheidsduur van 3 jaar aangelegd.

 

 

Interesse? Stuur je sollicitatiebrief samen met een ingevuld sollicitatieformulier en/of CV, een kopie van je diploma t.a.v. College van Burgemeester en Schepenen, Pastorijstraat 1, 2830 Willebroek of via mail hrm@willebroek.be en dit ten laatste op 16 juni 2017

 

 

 

 

Voor verdere inlichtingen, aanvraag van het sollicitatieformulier, een gedetailleerde functieomschrijving en aanwervingsvoorwaarden, gelieve contact op te nemen met de HRM-dienst (03 866 91 66 of via hrm@willebroek.be).

 

 

 

De organisatie Willebroek besteedt aandacht aan het bevorderen van gelijke kansen bij aanwerving. De kwaliteiten van de kandidaat werknemer zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische origine of eventuele handicap.

 

Created with GIMP

doorsturen
Aanmelden

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster