Deskundige ruimtelijke ordening

 

 

Created with GIMPOcmw LogoAls organisatie met een modern lokaal beleid trachten we aan meer dan 26.000 mensen onze dienstverlening optimaal aan te bieden. Om onze doelstellingen te realiseren hebben wij een dynamische en stevige organisatie uitgebouwd met meer dan 550 medewerkers. Om de vele nieuwe uitdagingen te trotseren zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers waarvan de kwaliteiten belangrijker zijn dan leeftijd, geslacht of afkomst.
 

Created with GIMP

 

DESKUNDIGE RUIMTELIJKE ORDENING (m/v)  (B1-B3)

 

 

 

Taken: Je versterkt het team van de afdeling Bouwen & Wonen en ondersteunt de dienst in kader van de ontwikkelingen opvolging van de diverse plannen m.b.t. stedenbouw, ruimtelijke ordening en huisvesting, met als doel de ruimtelijke samenhang van de gemeente te verbeteren.

 

Omgevingsvergunningen:

 

  • behandelen van aanvragen i.k.v. omgevingsvergunningsdossier
  • inwinnen van adviezen en adviezen verlenen aan verschillende instanties
  • informatie verstrekken en inlichtingen verlenen naar de burger
  • verantwoordelijkheid inzake het bijhouden van door het decreet opgelegde registers
  • volledigheid van ontvangen dossiers nakijken en eventueel ontbrekende stukken melden aan de bouwheer

 

Ruimtelijk plannen

 

  • Opmaak en opvolging van gemeentelijke ruimtelijke uitvoeringsplannen

 

Gemeentelijk GIS

 

  • Opzoeken, verzamelen en beheren van het nodige basismateriaal (kaarten, foto's,…) en beheren van het gemeentelijk GIS-platform.

 

Woonbeleid

 

  • beleidsondersteuning en begeleiding bij het ontwikkelen van een lokaal woonbeleid
  • advies verlenen aan de burger op het vlak van wonen en premies
  • beheren en opvolgen van procedures inzake woonbeleid (leegstand, ongeschikt- en onbewoonbaarheid, verwaarlozing, conformiteitsattest, …)

 

 

Voorwaarden:  

 

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma, bij voorkeur in een technische of ICT richting
  • Je bent vertrouwd met het lezen en interpreteren van diverse plannen en hebt affiniteit met GIS
  • je bent communicatief sterk en klantvriendelijk;
  • Je slaagt in een aanwervingsexamen

 

 

Wij bieden:

 

  • Voltijds contract van onbepaalde duur
  • Geïndexeerd loon: bruto maandloon bij aanvang met 0 jaar anciënniteit: 2365,20 euro
  • Interessante verlofregeling (35 dagen basisverlof + 14 feestdagen)
  • Flexibel werken met glijdend uurrooster (Vrij op vrijdagnamiddag)
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques (6,00 euro per voltijds gewerkte dag), fietsvergoeding  en vergoeding voor het openbaar vervoer, hospitalisatieverzekering
  • En nog veel meer ....

 

 Er wordt een wervingsreserve met een geldigheidsduur van 3 jaar aangelegd.

 

 

De kandidaturen bestaande uit een sollicitatiebrief met vermelding van de functie, het sollicitatieformulier, een kopie van het vereiste diploma moeten toekomen bij het College van Burgemeester en Schepenen, p.a. Pastorijstraat 1, 2830 Willebroek of mail alles naar hrm@willebroek.be en dit uiterlijk op vrijdag 26 mei 2017.

 

 

Voor verdere inlichtingen, aanvraag van het sollicitatieformulier, een gedetailleerde functieomschrijving en aanwervingsvoorwaarden, gelieve contact op te nemen met de HRM-dienst (03 866 91 66 of via hrm@willebroek.be).

 

 

 

 

Created with GIMP

doorsturen
Aanmelden

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster