Woonloket

Het woonloket van de gemeente Willebroek is een informatiepunt over wonen en woonbeleid dat:

 

1. u informatie geeft over de verschillende premies en andere voordelen, waar u als eigenaar van een woning of huurder van kunt genieten: renovatiepremie, aanpassingspremie, verbeteringspremie, …

2. bijstaat bij het melden en opstarten van woonkwaliteitsdossiers. U kan er terecht om een kwaliteitsonderzoek tot ongeschikt- en onbewoonbaarverklaring van de woning die u huurt aan te vragen, de geschiktheid van uw te verhuren woning na te gaan of verkrotting in uw buurt te melden.

3. uw vragen beantwoordt inzake huren en verhuren in onze gemeente. Wij verwijzen u voor gespecialiseerde vragen graag door naar de Huurdersbond vzw en de Verenigde Eigenaars.

4. U bijstaat bij het melden van leegstand en verwaarlozing van een woning of gebouw en bij vragen over de procedures van leegstand, tweede verblijven en verwaarlozing indien dit uw eigendom is.

 

Het woonloket is geopend tijdens de openingsuren van het gemeentehuis. Als u begeleiding wenst bij vragen over woonkwaliteit of over op welke premies u recht heeft, gelieve een afspraak te maken:

 

tel. 03/866 90 53 of wonen@willebroek.be

doorsturen

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster