Consulent diversiteit en participatie

 

 

Created with GIMPOcmw LogoAls organisatie met een modern lokaal beleid trachten we aan meer dan 26.000 mensen onze dienstverlening optimaal aan te bieden. Om onze doelstellingen te realiseren hebben wij een dynamische en stevige organisatie uitgebouwd met meer dan 550 medewerkers. Om de vele nieuwe uitdagingen te trotseren zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers waarvan de kwaliteiten belangrijker zijn dan leeftijd, geslacht of afkomst.
 

Created with GIMP

 

 

 

Consulent diversiteit en participatie(m/v)  (B1-B3)

 

 

Taken:   

 

 

 

Als consulent diversiteit en participatie ben je de regisseur voor alles wat zich op het gebied van

 

samenleven in diversiteit in de gemeente afspeelt.

 

 

 

  • Je ontwikkelt samen met diensten van gemeente en OCMW een integraal diversiteitsbeleid;
  • Je organiseert laagdrempelige ontmoetingsmomenten en ondersteunt verenigingen en vrijwilligers hierbij;
  • Je ontwikkelt en begeleidt projecten rond (beleids)participatie in samenspraak met partners en bewoners;
  • Je ontwikkelt sensibiliseringsacties rond diversiteit en discriminatie;
  • Je doet voorstellen in verband met de toegankelijkheid van de dienstverlening en/of het gemeentelijke (vrijetijds)aanbod.

 

 

Voorwaarden:

 

  • Je bent in het bezit van een professionele bachelor in de sociale, pedagogische of maatschappelijke richting;
  • Ervaring is een pluspunt

 

  • Je bent sociaal vaardig en empatisch
  • Je kunt zowel met individuen als met groepen omgaan
  • Je hebt zin voor initiatief en bezit over een gezonde dosis creativiteit
  • Je bent bereid om ook buiten de normale werkuren prestaties te leveren
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Je bent in staat collega’s te ondersteunen en motiveren
  • Je slaagt in het aanwervingsexamen 

 

 

 

     

Wij bieden: 

 

  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur in een aangename werkomgeving 
  • Geïndexeerd loon: minimum bruto maandloon bij aanvang: 2.412,49 euro
  • Interessante verlofregeling (35 dagen verlof, 14 feestdagen + compensatie)
  • Flexibel werken met glijdend uurrooster en mogelijkheid tot vrije vrijdagnamiddag
  • Extra legale voordelen: maaltijdcheques (6,00 euro per voltijds gewerkte dag), hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding en vergoeding voor het openbaar vervoer
  • En nog veel meer …

 

Er wordt een wervingsreserve met een geldigheidsduur van 2 jaar aangelegd.

 

                       

 

   

Interesse?

Richt dan uw kandidatuur, bestaande uit een motivatiebrief, ingevuld sollicitatieformulier, een kopie van uw diploma en een uittreksel uit het strafregister aan het College van burgemeester en schepenen, Pastorijstraat 1, 2830 Willebroek of mail alles naar hrm@willebroek.be en dit uiterlijk op woensdag 6 september 2017.

 

 

 

 

 

 

 

 

Voor verdere inlichtingen, aanvraag van het sollicitatieformulier, een gedetailleerde functieomschrijving en aanwervingsvoorwaarden, gelieve contact op te nemen met de HRM-dienst (03 866 91 66 of via hrm@willebroek.be).

 

De Organisatie Willebroek besteed aandacht aan het bevorderen van gelijke kansen bij aanwerving.

De kwaliteiten van de kandidaat werknemer zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische origine of eventuele handicap.

 

 

Created with GIMP

doorsturen
Aanmelden

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster