Deskundige openbare werken

 

 

LogoAls organisatie met een modern lokaal beleid trachten we aan meer dan 26.000 mensen onze dienstverlening optimaal aan te bieden. Om onze doelstellingen te realiseren hebben wij een dynamische en stevige organisatie uitgebouwd met meer dan 550 medewerkers. Om de vele nieuwe uitdagingen te trotseren zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers waarvan de kwaliteiten belangrijker zijn dan leeftijd, geslacht of afkomst.
 

 

 

DESKUNDIGE OPENBARE WERKEN (B1-B3)

 

 

Taken:      

 

Je ondersteunt de verantwoordelijke Openbare Werken voor de uitvoering van werken aan openbare weginfrastructuur (wegenis, riolering, waterlopen, nutsvoorzieningen), zowel in eigen beheer als in uitvoering door externen.

 

Je staat hierbij in voor:

  • Voorbereiding, opvolging, coördinatie en controle van werken en werven
  • Opstellen van ontwerpplannen, lastenboeken, bestekken, kostenramingen, …
  • Opvolging van contracten met aannemers, leveranciers, …
  • Administratie en opvolging van innames openbaar domein
  • Afhandelen van dossiers aangaande klachten, betwistingen e.d.

 

 

 

Voorwaarden:      

 

  • Je hebt minstens een diploma hoger onderwijs van het korte type (bachelor) in één van volgende afstudeerrichtingen   

          - Bouwkunde

          - Verkeerskunde

          - Vastgoed–landmeten

  • Je hebt een zeer goed technisch inzicht
  • Je kunt goed plannen en houdt de planning ook nauwgezet in het oog
  • Je kunt zelfstandig werken, maar voelt je ook goed in een team

 

 

 

 

Wij bieden: 

 

  • Een boeiende job in een aangename werkomgeving
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur

  • Geïndexeerd bruto maandloon van minimum 2412,49 euro (bij 0 jaar anciënniteit
  • Relevant werkervaring zowel in de openbare sector als in de privé of als zelfstandige wordt in rekening gebracht (loonsimulatie kan aangevraagd worden bij de HRM-dienst)
  • Interessante verlofregeling (35 dagen verlof, 14 feestdagen)
  • Een individueel opleidingstraject op maat
  • Flexibel uurrooster met mogelijkheid tot vrije vrijdagnamiddag
  • Extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis openbaar vervoer van en naar het werk, hospitalisatieverzekering
  • En nog veel meer …

 

Er wordt een werfreserve aangelegd voor een periode van 3 jaar

 

 

                       

 

   

Interesse? 

Richt dan uw kandidatuur, bestaande uit een motivatiebrief, ingevuld sollicitatieformulieren en een kopie van uw diploma aan het College van burgemeester en schepenen, Pastorijstraat 1, 2830 Willebroek of mail alles naar hrm@willebroek.be en dit uiterlijk op vrijdag 29 juni 2018.  

 

 

       

 

 

 

 

Voor verdere inlichtingen, aanvraag van het sollicitatieformulier, een gedetailleerde functieomschrijving en aanwervingsvoorwaarden, gelieve contact op te nemen met de HRM-dienst (03 866 91 66 of via hrm@willebroek.be).

 

De Organisatie Willebroek besteedt aandacht aan het bevorderen van gelijke kansen bij aanwerving.

De kwaliteiten van de kandidaat werknemer zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische origine of eventuele handicap.

 

 

 

doorsturen
Aanmelden

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster