Ateliers

We willen iedere medewerker nog meer betrekken bij de organisatie. Naast de gebruikelijke communicatievormen willen we dat informatie van de diensten nog beter verspreid geraakt en bieden we iedereen de kans om actief mee te werken aan de organisatie. 

We bereiken dit doel door twee zaken te organiseren: het Forum, hét moment waarop communicatie plaatsvindt tussen alle diensten, en daarnaast interne participatie met actieve meewerkmomenten die we Ateliers noemen. De term 'Ateliers' verwijst ook naar het interactieve karakter van deze bijeenkomsten. De informatie over het Forum volgt snel.

Ateliers

Wat? 

Het doel is om bepaalde thema's op tafel te leggen en hierover te brainstormen, zaken uit te werken of aan te passen door medewerkers afkomstig uit diverse diensten. We streven naar een brede variatie aan deelnemers (vanuit verschillende diensten en met uiteenlopende functies) zodat we met een gevarieerde blik naar de thema's kunnen kijken.

Elke sessie zal plaatsvinden met een deelnemersaantal tussen de 8 en 24 personen, tenzij anders vermeld.

Wanneer? 

Hieronder vind je de data en de thema’s van de ateliers (telkens van 13.30 tot 16.30 uur met aansluitend een ontmoetingsmoment zodat we elkaar beter leren kennen).

Voor meer informatie over de inhoud van het atelier, klik je hieronder op het onderwerp. Je leest daar ook hoe je je kan inschrijven. Tot snel!